Engelska ligan

Jag satt och snackade med en gammal lagkamrat vid namn Henrik Sahlin som nu spelar i engelska andra ligan  och  så här sa han  om helgens match som han spelade: ja du, 12 matchstraff i dag.. spelare som slogs med publiken.. glas flaskor som kom in på isen.. high life..
haha fan vad är det som händer där i england egentligen?
ja du, i dag var det värsta jag sett i hela mitt liv.. vilda western..


ja du, 12 matchstraff i dag.. spelare som slogs med publiken.. glas flaskor som kom in på isen.. high life..
haha fan vad är det som händer där i england egentligen?
ja du, i dag var det värsta jag sett i hela mitt liv.. vilda western..
Det verkar vara sjukt stor skillnad på engelska ligan och franska ligan helt enkelt. Av alla våra 15 matcher hittils har det endast blivit en fajt. Publiken i England älskar verkligen när handskarna släpps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0