Sista inlägget?

Jag vet inte vart jag ska börja men det har då varit ett sjukt roligt äventyr att lira hockey i Nice. Kan nog inte tänka mig någon skönare stad att bo och lira hockey i Europa.  Dom har det som krävs för att överleva en vinter nämligen sol, bad och bra bärs ;) Nä men skämt o sido så har dom ett grymt klimat där och vi har suttit ute och ätit på restaurang varje fredag och tänkt hur skönt det är att slippa -30 grader :).Sen får man väll ta att det kanske inte fungerar allt för bra runt omkring hockeyn men sånt är livet i Frankrike. Man får helt enkelt ta seden dit man kommer.  Sen måste jag ta och hylla våra fans Testa Pelada som har stått och sjungit matcherna igenom så det har blivit grym stämmning i Hallen. Jag hoppas att dom fortsätter att göra  ett bra jobb på läktaren. Måste säga att dom kan ha dom skönaste supporterhalsdukarna i världen med slogan "The less we are the more we drink" ....  Faktiskt så trodde jag inte att hockeyn skulle hålla så bra klass där nere men det fick man ju erfara redan i första seriematchen när vi blev totalt överkörda av Brest. Är det något ni vill veta om livet i Nice så kan ni lämna en kommentar så kasnke svara jag på det inom en snart framtid. Slutligen får jag ta och tacka mina Sambosar och bloggkollegor JImmy och Kakan för tiden i Nice och sen tackar jag hela laget och folk man lärt att känna i Nice för den underbara tiden där. BJuder på lite bilder från året som gått / 55

JImmy och Kakan vid hallen

Laget

The naked guy!

Viewpointen

Livet på stranden

Ghetto hallen i Garges

Matchens Lirare JImmy Lundberg!!!!

Blev 5 fotbollsmatcher på Stade du Ray

Testa Pelada

Testa Peladas halsduk

@highclub med svenskgänget

Bra förkrök i mitten av mars.

Firar mitt första mål i Nice dressen

Kakan firar sitt första mål i NIce dressen

JImmy med en straffräddning.

Var inte roligt att träna när det var fullt med dimma på isen

Avslutar inlägget med denna vackra bild över Nice

Kommentarer
Postat av: Hellias

Vive le chatte !

Thanks for all Mattias, see you next year : Nice vs Mulhouse !

2011-04-28 @ 21:39:11
Postat av: J-L

Thanx for all, good luck in your career.

You'll have post the photo of you with OGCNice jersey.

See you next year when you'll come here with Mulhouse.



Vive le chatte !!!!

2011-04-29 @ 15:53:45
URL: http://jlb-photosport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0