Intervju med JImmy

Hittade en intervju med Jimmy på nicehockey.fr . Har bara kopierat från hemsidan och den är översatt av google translate därav alla fel i översättningen. Ni kan gå in på nicehockey.fr om ni vill läsa intervjun på franska.


Intervju med dörrvakt av Eagles

Idag, i undantagsfall, svarade Jimmy Lundberg, Nice målvakt av Eagles denna säsong, våra frågor.

Kan du presentera dig själv?

Mitt namn är Jimmy Lundberg, jag är målvakt i Nice. Jag är från Sverige, detta är min första säsong i Nice, men jag spelade högre i 4 år nu.

Vad gillar du i Nice?

Naturligtvis vädret! Jämfört med Sverige är verkligen fantastiskt. När jag återvände till Sverige för semester, det var så kallt! Dessutom är arkitekturen verkligen vacker

Hur närma dig spelet i Cergy?

Som med varje spel, fokuserar jag på mitt spel, mina rutiner. Dessutom äter jag och dricker en hel del innan varje spel.

Vad vet du hockey innan han kom till Frankrike?

Jag visste ingenting alls! Det är en bra mästerskap, är nivån bra.

Vad lockade dig att komma leka snällt?

Detta är min agent som tog kontakt med Michael Medioni. Efter det kontaktade Michael Medioni mig och det är resultatet! Jag ville prova något nytt. Detta är bara några år sedan jag faktiskt spelat och sedan Nice är en vacker stad.

Vilket lag överraskade du sedan början av mästerskapet?

Brest är en riktigt bra team, överraskade de mig eftersom de var riktigt bra och sen hade vi en vecka av förberedelser. Å andra sidan var det spännande att se att nivån var så hög.

Jag vill hellre ha fler spel under säsongen, men jag gillar att det finns många lag att slå.

Ett ord till fansen?

Tack för erat stöd. Jag hoppas att de kommer att fortsätta att stödja oss. I varje fall kommer vi att försöka göra dem lyckliga på isen.


Kommentarer
Postat av: 92

tjena dörrvakt

2011-02-03 @ 14:33:33
Postat av: 55

Okej ska jag vara ärlig tog jag artikeln från Highclubs hemsida där han står varje ons,fre och lördag

2011-02-03 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0